Tuesday, January 26, 2010

XPDC Jelajah Negeri Sembilan 2010



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Pada hari Ahad yang lepas saya telah membantu rakan saya yang telah berjaya mendapat tender pembersihan kawasan menara pemancar di sekitar Negeri Sembilan. Lokasi pembesihan kali ini adalah di Felda Palong 1 dan Felda Palong 7 yang mengambil masa perjalanan dalam 3 jam setengah untuk sampai ke lokasi pembersihan. Ini merupakan pengalaman pertama saya memasuki dan membersihkan kawasan menara pemancar dengan berbekalkan mesin rumput Mitsubishi TL-33 milik ayah saya.






Genset Kubota yang terdapat didalam kawasan menara pemancar.

Mesin rumput Mitsubishi TL-33

Sewaktu melepasi Pekan Kuala Pilah, terlihat saya akan sebuah banglo yang tersergam indah. Milik siapa agaknya?

P/S :Minggu ini saya bekerja shif pagi oleh itu saya tidak dapat update status terkini kandang kambing kami.

No comments:

Post a Comment