Sunday, August 15, 2010

Kertas Kerja Burung Walit


Assalamualaikum & Selamat Sejahtera,

Untuk pengetahuan para pelawat blog, saya mempunyai kertas kerja burung walit yang saya karang sendiri pada bulan Januari yang lepas. Tujuan kertas kerja burung walit saya adalah untuk memohon peruntukan penuh dari kerajaan. Bagi mereka yang ingin mendapatkan contoh isi kandung kertas kerja burung walit saya, ianya boleh di download terus di link di bawah ini.




Manakala bagi mereka yang ingin mendapatkan isi penuh kertas kerja burung walit saya ini, mereka akan dikenakan bayaran sebanyak RM50 sahaja sebagai usaha saya untuk mengkaji, menghadiri kursus, berjumpa dengan mereka yang berpengalaman dan juga menyiapkan kertas kerja burung walit saya. Namun mereka perlu juga mengubah tujuan kertas kerja tersebut. Dan saya masih lagi belum berkemampuan untuk memulakan projek burung walit saya.


No comments:

Post a Comment