Sunday, January 30, 2011

Lawatan Pelajar Kolej Universiti Islam Malaysia (KUIS)




Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia,

Syukur Alhamdulillah, bertemu lagi kita pada hari ini. Pada hari ini juga kami telah mencipta rekod dengan menerima lawatan pelajar dari ahli Kelab Permata dari Kolej Universiti Islam Selangor (KUIS) seramai 40 orang bersama 2 pensyarah iringan. Walaupun kami belum memiliki kemudahan yang selesa untuk mengadakan seminar mahupun kursus namun dengan ruangan pejabat yang kami ada, kami menjadikannya sebagai tempat untuk memberi taklimat. Mereka merupakan pelawat formal kami yang pertama.

Haji Hasan memberi taklimat kepada para pelajar.

Apa yang kami difahamkan, Kelab Permata merupakan kelab usahawan, ia berfungsi untuk mendidik dan memupuk para ahlinya untuk berniaga. Dengan memberikan pendedah awal seperti lawatan ini ia dapat membantu meningkatkan serba sedikit tentang pengetahuan mereka dan membina rangkaian perniagaan yang bakal mereka mulakan.

Azmi memberi keterangan kepada para pelajar.

Hampir selama 2 jam mereka disini, penerangan demi penerangan kami terangkan, soalan demi soalan kami jawabkan, selepas menikmati jamuan makan tengahari kami & mereka berangkat ke kandang untuk melihat sendiri ternakan kami.

Trofi sumbangan pelajar tanda lawatan mereka.


No comments:

Post a Comment